Wereld van de katten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Speel als kat en leef je uit
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe kom je aan de naam van de kat

Ga naar beneden 
+3
Wampie
Tijgertje
schurfie
7 plaatsers
AuteurBericht
schurfie

schurfie


Aantal berichten : 4
Registration date : 23-12-07

Gegevens
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nope

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_minipostedma dec 24, 2007 1:01 pm

Ik was wel neiwuschieruig naar mensen hoe ze aan de naam van hun katje kwamen want er zitten hele zijzonderen tussen
ik kwam aan schurfie omdat op het plaatje mijn echte kat is en die hete ook echt schurfie ik dacht aan de ratje van ron uit harry potter en hij was zo zwart en het was zo zo zo zo'n snoetje die schurfie
Terug naar boven Ga naar beneden
Tijgertje
Admin
Admin
Tijgertje


Aantal berichten : 85
Registration date : 09-12-07

Gegevens
Leeftijd: 6 maanden
Partner: nope

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_minipostedma dec 24, 2007 1:04 pm

Very Happy Leuk topic Wink

Nou Tijgertje komt gewoon van Tijgertje Razz ik ben gek op tijgers dus vandaar en als ik ooit een nieuw katje wil dan wil er zo een soort als op mn plaatje staat nu en die noem ik dan ook Tijgertje of Tijger Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wereldvandekatten.actieforum.com
Wampie
Admin
Admin
Wampie


Aantal berichten : 43
Registration date : 20-12-07

Gegevens
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nu nog niet

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_minipostedma dec 24, 2007 1:05 pm

de kat van mijn oude oppas heet tijgertje en die nu tijgertje heet was vroeger onze poes melman
Terug naar boven Ga naar beneden
Phira

Phira


Aantal berichten : 11
Registration date : 22-12-07

Gegevens
Leeftijd: 1 jaar
Partner: nope

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_minipostedma dec 24, 2007 1:12 pm

Phira zo heette mijn kat die ik 15 jaar lang gehad heb. Ik mis em nog steeds Sad

Phira is een stadje in griekenland. Het is de hoofdstad van Santorini.
Ik ben daar geweest namenlijk vlak voor dat we een katje kregen en toen heb ik zitten denken welke naam ik voor mn kat wou hebben en toen vond ik Phira wel wat, je spreekt het uit als Fiera. Ik had nog nooit gehoord van een kat die zo heette dus ik vond et wel leuk Very Happy
Iemand vertelde me een keer dat Phira verliezen betekend, maar ik geloofde et niet echt. Verder weet ik niet echt een betekenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Admin
Admin
Saartje


Aantal berichten : 38
Registration date : 20-12-07

Gegevens
Leeftijd: 1 jaar
Partner: Geen

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_minipostedma dec 24, 2007 1:13 pm

Ik heb het van een serie die op zeppelin vroeger was
Die heette Katjes daar was een poesje die Saartje heette en dat was mijn lievelings poesje en ook die van Schrufie
Vandaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy

Kathy


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 29
Woonplaats : Naast de buren!!
Registration date : 22-12-07

Gegevens
Leeftijd: 1 Maand
Partner: Geen

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_miniposteddi dec 25, 2007 5:35 pm

Ik zat gewoon een beetje te denken. Opeens dacht ik aan 'Kathy'; dat vond ik wel een mooie naam!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zebraadventure.forumotion.com
Harly

Harly


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 29
Registration date : 24-12-07

Gegevens
Leeftijd: 10 dagen
Partner: Als ik groot ben

Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_miniposteddi dec 25, 2007 5:53 pm

Harly zo heet een de hond van mijn buurman XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe kom je aan de naam van de kat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan de naam van de kat   Hoe kom je aan de naam van de kat Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe kom je aan de naam van de kat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wereld van de katten :: Algemeen :: Off-Game-
Ga naar: